Figyelmeztetés



Hogy találtál rá az oldalra?
A kezdetektől ismerem a termékeket
Interneten böngészve
Újságban láttam hirdetésben
Barátoktól, ismerősöktől hallottam róla
Pólót, pulcsit vásároltam koncerten
Pólót, pulcsit vásároltam üzletben
Szavazás állása

 

Interjú

2014. február

HUNGÁRIA G-portál

 

Interjú Kis Csabával, a Harcos/Warrior termékek gyártójával

Régen, ha látott valaki egy kopaszra borotvált fejű fiatalt LONSDALE pólóban rögtön megállapíthatta, hogy az bizony nagy valószínűséggel egy skinhead bajtársunk! Manapság sem sok minden változott mindössze annyi, hogy a LONSDALE márkát igyekszik felváltani a WARRIOR! Hogy miért volt szükség a váltásra azt talán mondja el maga az illetékes Kis Csaba! Mi volt a váltás oka, és kérlek vázold fel az olvasó előtt, miért döntöttél úgy 2004-ben, hogy létrehozol Magyarországon egy új nemzeti ruhamárkát?

 

-    Üdvözlöm a Hungária portál olvasóit. Nagyon örülök, hogy váltásról beszélhetünk. Az az igazság, hogy ez a váltás mai is folyamatosan tart. Valamikor 2003 őszén-telén gondolkodtam el azon, mi lenne, ha nem csak pólókat vásárolnék, és azokat különböző grafikákkal látnám el, hanem egy saját névvel feliratozott felsőruházati terméket kellene készíteni. Ez az egyik ok. A másik pedig, amit a nemzeti rendezvényeken, koncerteken, meccseken láttam a magyar fiatalokon: a LONSDALE márkájú pulcsik és pólók. Miért kell nekünk egy angol márkát hordani ahhoz, hogy megkülönböztessük magunkat a birkanyájtól? Mennyivel jobban mutatna, ha a HUNGARY felirat lenne a LONDON helyett. Ez már adva is volt. Már csak a nevet kellett kitalálni.

 

  1. A márkanév kiválasztásánál, miért a HARCOSRA esett a szavazat, számodra mit jelképez ez a szó?

-         Mindenképpen figyelembe kellett vennem, hogy a klasszikus végig zipzáras pulóveren a feliratot elválasztva, angolul és magyarul is tudjam használni. A névnek tükrözni kell elkötelezettségünket, erőnket, patrióta szellemiségünket és mindkét nyelven, leírva, kimondva jól kell hangzania. Ezeket figyelembe véve kellett megtalálnom azt a szót, amely megfelel elvárásaimnak. Tükrözi nemzetünk történelmét, a jelenben utat mutat, és záloga lehet a magyarság jövőjének. Őseink szakadatlan küzdelmet folytattak, hogy megtarthassák magyarságukat. Nem kétséges harcosok voltak. A jelenünk sem valami fényes, álszent, képmutató világban élünk, ahol a lényegről szó sem esik. Akár bal, akár jobb, a politikai elitnek nevezett élősködők ássák a sírunkat. De nem csak nálunk, egész Európában ez a helyzet: bevándorlók és cigányok milliói rendezik át kontinensünk etnikai arculatát. Ezért kell most nekünk is harcosoknak lennünk. Ebben a szubkultúrában nagyon sokféle ember megfordul, de mindnyájunkban egy közös van: gyengébben, erősebben, félénken, vagy radikálisan de mindnyájan hazafiak vagyunk. Az, hogy valaki felelősséget érez hazájáért, nem egyik pillanatról a másikra alakul ki. A folyamatos tudásszerzés alakítja életünket. Én mindenkit meg akartam célozni, aki vállalja a „HARCOT”: a futballszurkolót, a skinheadet, hungaristát, nacionalistát, nemzetiszocialistát, a kevésbé elkötelezettet, a nagyon radikálist vagy éppen a csak még most eszmélő kamaszt.

Ezt azért mondtam el, mert sokan felvetették, sőt nehezteltek rám azért, mert angolul is használom a HARCOS szót. Tény: a legelső pulóverek WARRIOR felirattal készültek el, már csak azért is, mert az alapoktól indulva, a LONSDALE ellensúlyozására törekedtem. A mai napig is készülnek  angol felirattal a pólók, pulóverek és sapkák is. Van rá igény és szerintem praktikus is, hadd tudják más nációk fiai is, hogy vagyunk. Egyébként a HARCOS szó különböző változatait, magyarul, rovásírással vagy angolul összevariálva is használom és így kiegészítik egymást. Elég széles a választék, mindenkinek lehetősége van, hogy azt válassza ki, amelyik a legjobban megfelel ízlésének. Hát valahogy így született meg a LONSDALE kiszorítására vagy ha úgy tetszik felváltására a HARCOS, angolul WARRIOR márkanév.

 

  1. Minden szubkultúrához tarozik egy sajátos viselkedési és öltözködési forma. Ez alól nem képez kivételt a Skinhead mozgalom sem. Régen a fiatalság nyugat-európai EVERLAST vagy LONSDALE márkájú ruházatot viselt, ma azonban egyre nagyobb az igény a magyar termékekre. Minek köszönhető a magyar áruk iránti egyre fokozottabb kereslet?

-         A kérdésre nagyon egyszerű választ tudok adni: mert végre van magyar áru, és egyre több olyan magyar áru, amely nemcsak a skinheadeket hanem a hazafias gondolkodású honfitársaink szélesebb táborát célozza meg. Azt még szeretném hozzáfűzni, hogy a HARCOS logóval ellátott pólóim, pulóvereim és egyéb kiegészítők magyar munkaerő által készített magyar termékek amit fel is tüntetek a ruhadarabokon. A varrást, hímzéseket, filmnyomást, nyomdai munkát helyi és környékbeli vállalkozók végzik el. Ezzel ha kis mértékben is, de szembe megyünk a globális árral és a magunk útját járjuk.

 

  1. A következő egy már talán elécsépelt ám mégis lényeges kérdés: Milyen volt a kezdet, hogyan sikerült elindítani a vállalkozást?

-         Egy kicsit vissza kell ugranunk az időben, ugyanis 2004-ben a HARCOS márka született meg, de én már előtte is készítettem pólókat és pulcsikat is. Az első revíziós témájú, főleg a trianoni sorskérdéssel foglalkozó pólóimat 1998 tavaszán készítettem el, aminek jövőre lesz a 10 éves évfordulója. Akkoriban a Magyar Igazság és Élet Pártjának, melynek én is tagja voltam és aktívan politizáltam, még hatalmas mozgósítható tábora volt. Több tízezres tömegek gyűltek össze nemzeti ünnepeinken a MIÉP hívására. Ezeken a rendezvényeken árusítottam a pólóimat és nagyon sok szórólapot szétosztottam a folyamatosan bővülő grafikák listájával. Kézről kézre jártak ezek az ismertetők amelyen nemcsak a különböző rajzok, hanem történelmi-politikai tényeket és gondolataimat is szerettem volna minél több hazafias gondolkodású magyarhoz eljuttatni. Az eredmény nem maradt el, egyre többen keresték az általam készített pólókat és pozitív visszajelzéseket kaptam a bátor hangvételű „Ébredj és gondolkodj magyar” írásomra.

 

  1. Milyenek a visszajelzések a termékekkel kapcsolatban?

-         Hála Istennek inkább pozitívak, nagyon kevés a negatív kritika. Az igazsághoz az is hozzá tarozik, hogy örök maximalista vagyok és mindig szebbet és jobbat szeretnék a vásárlóimnak nyújtani. A kínálat folyamatosan bővül, a minőségre pedig nagy figyelmet fordítok.

 

  1. Felmerült-e benned, hogy a WARRIOR is nemzetközi márka legyen, mint például a Eighty Eight, Pit Bull vagy a Thor Steinar?

-         Nem! Tökéletesen megfelel, hogy honfitárasimnak és azon belül olyan embereknek készítek ruhadarabokat, akik úgy gondolkodnak mint én, és ez nagyon jó érzés. Ha ennyire globalizálnám a termékeimet, még  ha lehetőségem is lenne rá, akarva akaratlanul azzal járna, hogy a HARCOS márka viselői felhígulnának. Ezért ennek a lehetőségét egyenlőre nem tartom valószínűnek.

 

  1. Hogyan vélekedsz arról a külföldi bajtársról, aki pusztán magyarságbarátságból megvásárolja és viseli a termékeidet? Előfordult-e már ilyen?

-         Természetes ez már más szituáció, főleg ha mint említetted egy bajtársról van szó, akivel közös elveket vallunk. Annak nagyon örülök és megtiszteltetés a számomra. Elárulom már példa is volt rá.

  1. A HARCOS márkán kívül továbbra is készítesz "egyéb" nemzeti ruhatermékeket. Ezek közül az egyik a PANZER póló, amelyből már elkészült a második sorozat. Mesélj egy kicsit ezekről a pólókról!

-         A PANZER póló a HARCOS márkán belül készül, és most került fel a netre az új változat a PANZER 88. Az első PANZER pólót szinte csak saját magamnak készítettem. Ehhez tudni kell, hogy nagyon érdekel és nagy tisztelettel adózom a II.világháború német páncélos hadviselése iránt. Ha időm engedi makettokat is szoktam összerakni. Aki olvasott már   a német páncélos fegyvernem II.világháborús teljesítményéről az sejtheti, miért állítottam emléket pólómmal pont ezeknek a harceszközöknek és kezelőiknek. Az első széria megjelenése óta már többször utána kellett nyomnom. Úgy látszik nem csak engem nyűgöznek le a többszörös túlerő ellen kitartóan harcoló, kiváló technikával felszerelt páncélosok. Ajánlom nézd meg a PANZER 88-at is. Ütős lett!

 

  1. Tavaly ősszel és most március 15-én is sok emberen láttam valamilyen HARCOS öltözetet. Elképzelhető, hogy terméked egy nemzeti ellenállás megtestesítője-jelképe lett?

-         Látod, ezért érdemes csinálni. Már megérte, hogy elkezdtem ezt az egészet. Erre nagyon büszke vagyok, örömmel tölti el szívemet ha látom a HARCOS pulcsikat azokon a hazafiakon akik nemcsak dumálnak, vagy éppen koncerteken mentik meg a hazát, hanem ha kell odateszik magukat. Elárulom neked, én sem a tévében szoktam megnézni az összefoglalókat. Ezek a srácok a nemzeti ellenállás, ők tartják a hitet, hogy van jövő. A süket dumából már elég volt. És hogy kérdésedre konkrétan válaszoljak, szeretném ha minél több tettre kész hazafin látnám a HARCOS márkát, hiszen ha belegondolok, nekik készült.

 

  1. Nagyon pozitív dolognak tartom, hogy az újabb termékek rovásírásos hímzéssel kaphatók! A magyar őstörténettel kapcsolatos szimbólumokkal-jelekkel fogod-e bővíteni a választékot?

-         Folyamatosan készülnek új hímzés variációkkal pulóverek. Nagyon sok ötletem van, de mérlegelnem kell, hogy megéri-e befektetni és a különböző ötleteket megvalósítani. A HARCOS rovásírásos változata szinte a WARRIOR felirattal együtt született meg, és elmondhatom  az írás ősisége miatt nagyon kedvelt. Mi magyarok igencsak büszkék lehetünk őstörténelmünkre, ezért biztos, hogy ebből a témakörből még sokat fogok meríteni.

 

  1. Nemrégiben sajnos ismét megrendezésre került a buzi parádé. Ez a förmedvény tulajdonképp a magyar családok meggyalázása, amely gyalázatos módon ismét hatalmas média reklámot kapott. Benned, mint többgyermekes családapában, milyen érzéseket kelt a buzik fajtalankodása?

-         A rendezvényhez sok hozzáfűznivalóm nincs. Sajnos ahol a liberalizmus teret nyer magának, ott megindul a nemzet erkölcsi lezüllesztése. Egyébként undorodom tőlük, és akik ezt támogatják, nyugodtan mondhatom, az ellenségeim. Nem akarok nagyon belemenni, mert nem ez az interjú lényege, de tudvalevőleg a multinacionális tőke és a kiszolgáló kormányok nem éppen azt kedvelik ha gondolkodó öntudatos emberek alkotják a társadalmat. A jó vásárló vagy inkább nevezzük fogyasztónak úgy jó ha hülye. A legjobb ha annyira hülye, hogy bevesz mindent. A liberalizmus erre épít, ezért kell szeretni a buzikat, ezért nem lehet világosan beszélni a cigánykérdésről és még folytathatnánk a sort. De felteszem a kérdést: Miféle magyar jövő lesz ebből? Ezért küzdöttek ősapáink évszázadokon keresztül? Szerintem nem! Családom és három gyermekem van. A magyar jövő alapja a család, gyerekek, öntudatos társadalom. Ezen alapok nélkül, lehetünk mi bármilyen radikálisak, nem sokra megyünk. Csak buzdítani tudok, minden hazafias gondolkodású fiatal honfitársamat, ha eljön az idő alapítson családot és vállaljon gyermekeket. Ez a nemzeti minimum! Ha csak a mának élünk és nem merünk áldozatokat hozni, ugyanúgy a liberalizmus csapdájába esünk és azt szolgáljuk. Akkor pedig mi különböztet meg minket azoktól akiket elítélünk.

 

  1. Biztosan tudod, hogy a skinhead mozgalmon belül létezik egy nemzetiszocialista-nacionalista ellentét. A te szíved melyik „táborhoz” húz?

-         Nacionalistaként indultam az úton. Végignézve a világot, a társadalmi berendezkedéseket, a II.világháború győzteseinek mocskát, Európa jövőjét, a kor kihívásaihoz igazított nemzetiszocializmusban látom.

 

  1. A LONSDALE-t manapság talán gaydale-nek vagy gypsydale-nak lenne célszerű nevezni, hiszen nemcsak a nevében nem londoni, hiszen már rég nem brit fehér emberek készítik, hanem mindenféle kínaiak és arabok. A cég finoman fogalmazva egy ideje már nem angolszász tulajdonban van. Kérlek mondj pár érvet, hogy mi magyar emberek miért a HARCOS márkát viseljük a fentebb említett termék helyett!

-         A HARCOS termékek mint már említettem, nem mindenkinek készülnek. Sőt, kifejezetten idegesítene, ha szellemi toprongy agymosottak is viselnék. Ez a mi márkánk és ráadásul magyar termék, nem Ázsiában készül mint a mai „menő” márkák túlnyomó része. Ezzel megkülönböztetjük magunkat a „rabszolgáktól”. Hát csak ennyi.

 

  1. Németországban néhány évvel ezelőtt a nemzeti fiatalság összedobálta a LONSDALE öltözetét egy kupacba a német importőr orra elé és nemes egyszerűséggel felgyújtotta a francba! Szerinted nálunk is ez lenne a megoldás a problémára?

-         Nem hiszem, nálunk ez a folyamat másként zajlik. Itt még elég sok LONSDALE-t látni. A HARCOS 2004-es megjelenése óta nagyon sok minden változott, és remélem a térhódítás tovább folytatódik. Én teszem a dolgom, a többi az öntudatos hazafiakon múlik.

 

  1. Termékeiddel támogatsz egy zenekart, mégpedig az ismert Titkolt Ellenállást! Mikor kezdődött és miben nyilvánul meg ez az ismeretség?

-         A Titkolt Ellenállás énekese Cseresznye Gyuri debreceni, Húsz kilométerre lakunk egymástól és jó barátságban vagyunk. Az ő révén kerültem kapcsolatba a zenekarral. Kölcsönösen támogatjuk egymást, én felöltöztetem a fiúkat HARCOS cuccokba ők pedig reklámozzák a márkát a koncerteken és CD-iken. Baráti viszonyban vagyunk, jó srácok. Egyébként a nemrég alakult Hungarica együttessel is ez a helyzet, ők is HARCOS-ban nyomják

.

  1. Milyen ruházati termékkel fogsz meglepni minket a közeljövőben?

-         Jönnek az új pulcsik és pólók, figyeljétek a magyarharcos weboldalon és a Kárpátia újság hátoldalán.

 

  1. "Egyszer minden véget ér" ahogy mondani szokták ez az interjú itt és most. Megköszönöm az adott válaszokat, és ha kívánsz üzenni valamit a Hungária Portál olvasóinak esetleg valamelyik ellenségünknek a sok közül itt a remek alkalom!

-         Köszönöm a lehetőséget, kitartást kívánok minden bajtársamnak a következő évek küzdelmeihez. A HARCOS-ok összetartanak, ne feledjétek! Ellenségeinknek pedig egy Titkol Ellenállás szövegrészlettel üzenek: „ A hitünk erős és a lelkünk tiszta – Minket megölni lehet, de legyőzni soha – Minket igaz hit vezérel céljaink felé – közeleg lassan az igazság napja „

 

2008. február



Ugrás a lap tetejére
Indulás: 2008.05.02Bodnarhonlap.hu